"Man går på en singel...?" -MINGEL!?

Igår spenderade jag hela dagen i lugnvik. Drog på dop för lilla chewbacca bebis vid två på dagen och sedan vidare på födelsedagsmiddag hos melin för att fira ek, grattis till världens bästa ek! kan fortfarande inte fatta att ja spenderade hela kvällen med att fira en födelsedag men glömde säga grattis. Idiot.

Momma

liten söt tjej

Nicco.

bebis tvättar håret.

William och bobbo.



Igår fick jag sammanlagt stå emot 5 olika sorters tårtor, pricken ovanför i:et var när melin plockade fram cheesecaken, jag ville gråta. Men men eftersom jag och linnea försöker bevisa någonting för oss själva stog jag emot och det kändes. snyft. Vi spelade världens roligaste spel på kvällen, kommer fortfarande inte ihåg vad det heter men det är som rita och och gissa fast med ord. Man försöker förklara ett ord under en viss tid för sin lag kamrat utan att säga ordet, sjukt kul.

Idag åkte tommy, katarina, saga och samuel hem och nu får jag äntligen sova i min säng. Trevligt med främmande dock! Nu sitter ja i pyjamas fortfarande och ska snart fixa iordning och dra mig bort till sävelid en sväng.

Nu fick jag även reda på att ja ska tona och klippa håret på frida ikväll, pepp tjej.
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0