Klipp, Körning, Kina!

Idag klev ja upp vid tio, drog på mig kläder och fixa innan ja gick till stam och klippte Benny och Emil, drog vidare till pappa och körde en sväng(ut ur garaget tom, stolt tjej!). Nu har jag just duschat och ska göra mig iordning så småningom då ja, nicco, natta och pappa drar på kina! målet är att vara sprängtjock när ja kommer hem.

Här är resultatet på våran tolkning av "antika-rom" sen stylingdagen på skolan, sminkning, håret, smycken, rubbet! Jätte kul faktiskt. jag gjorde med Sara Lö och Julia. Julia var även modellen.

Hadé!


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv. tack :D du är snygg!

2011-03-10 @ 15:43:17
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0