JAG SKA DÖPA MITT BARN TILL SCAPERT.

Idag har vi vare i salongen hela dagen och på eftermiddagen slingade ja och julia håret på natta som mot förväntningarna släpade sitt arsle dit och faktiskt gick i genom hela processen. Duktig tjej. Efter det så klippte jag laxen innan ja och linnea drog och gymmade. 30 min på helvetesmaskinen med hantag och trampor! d här ska man allt leva på ett tag.

haha hittade en bild på fetknoppen sen i somras,
kolla benen så söt och tjocka.


Nu har jag ätit, duchat och kollat på big brother och ska äta ännu mer(kvällsis!!) och sen blir det förmodligen mer big brother. Nu insåg jag just att jag missat tio minuter av första avsnittet av greys den här säsongen som jag har tjatat om och sett fram emot hela dagen så nu blev man väldigt besviken.
Hadé!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Lilla sötfiskaninen.... =)

2011-03-17 @ 11:22:58
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0