Jag är en idiot som dammsög upp min bästa vän, hårsnodden som fanns där när ingen annan gjorde, dagarna då håret inte ville sammarbeta.

Ja kan nu mera stämpla mig själv som en idiot. Såg hårsnodden ligga på golvet och dammsög ändå upp den. På något undermedvetet sätt tror jag att ja ville testa och se om man verkligen kunde dammsuga upp den, men det behöver ja inte nämna.

Idag har vi varit på länsarkivet om ja uppfattade namnet rätt, och kollat runt på litte gamla böcker och va de nu va. Rätt intressant ändå. Dom lät mig även testa skriva med fjäderpenna och bläck, så nu är jag svart fulla handen typ. Blev gym efter skolan och ikväll ska jag bara slappa lite, ska till linda och kolla bb med hon och ida typ och sen får jag vell sova hos pappa eller nånting.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin Stenbäck

haha! ditt jävla tard... sådär brukar jag också göra. fast med örhängspluppar

2011-04-11 @ 10:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0