Ikväll har jag ätit "kvällsis" 3 ggr, precis som det ska vara.

Idag efter skolan blev det körskola med linda, vet inte hur många test ja gjorde på b-delen, klarade dock bara ett. Det här kommer ta tid.
Kan man annat än sakna det? haha störtskönt.


Jag kan sammanfatta dagen som en enda stor måltid, gud så jag har ätit idag, de finns helt enkelt ingen botten på mig. eftersom ja lever efter mina kvällsrutiner(pensionär) blev det sveriges värsta bilförare, BB och nu nån konstig plastikoperations grejs som alltid går direkt på tven efter BB. Kaninskrället springer runt och kåtar upp sig, biter mig i fötterna och låter konstigt, som vanligt. Så nu åker idioten in i buren och jag lägger mig och kollar klart på tven, som vanligt. 
Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: emma

åh mina älsklingsbyxor! nu gjorde du så jag måste sörja ett tag :')

2011-03-25 @ 16:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0