Flodhästen skakar roompaa, d va vackert.

Idag, efter jag fått en lärares namn inristad i min hud, höll ja på bli bortrövad av naturkatastrofen som äger rum här utanför då ja skulle mot stan å göra prov, viftade lite med vitflagg och bytte riktning och testade på zumba på gymmet med Linnea istället. Det var fruktansvärt att se sig själv försöka röra på höfterna, skaka rumpan, skaka brösten, sparka och hoppa, allt på samma gång. Jag var seriöst lika graciös som en flodhäst, fruktansvärt. Imorgon ska ja fan ha ont i kroppen för d här!



Resten av dagen gick till att göra klart den största delen av alla uppgifter inför nationella och nu har jag just kollat på bb och ska gå och lägga mig.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0