Busschaufförer kan äta bajs upp i ryggen.

en flicka med babyface och en stor finne på hakan kliver på bussen, chauffören tänker att "ne, men hon är nog vuxen.. JAG TAR EN TIA EXTRA UTAN ATT FRÅGA FÖR JAG E STÖRD" och flickan märker detta lite för sent och känner att hon äter upp han om hon går fram dit och han är en bitch tillbaka. så den fattiga utsatta flickan skiter i det och hon kommer vara en surfjant resten av dagen för detta. Tack och lov har man en underbar lax att tacka för busskortet som hon lånade ut, räddade min dag.

Idag hade jag körlektion, gick jätte bra idag faktiskt, har dubbellektion imorgon också så d ska bli kul. sen drog jag vidare till gymme och gymmade med laxen, vill bara berömma oss nått enormt då vi faktiskt tog i den här gången.. belönade oss med massagestolarna såklart. Nu har jag just duschat och ska göra d där jävla körteoriprovet här hemma och sen funderar ja starkt på en BJ som belöning för mina stora insattser idag!
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0