KÖÖÖÖRKORT!

Vafan nu har ja körkort helt plötsligt! skönt att bli av med paniken innan provet och att hålla allting hemligt, nu e d fan klart och ja får brum-brumma bäst ja vill!! jag är överlycklig.

Igår tog jag som sagt helveteskortet och spenderade resten av dagen till att köra runt runt överallt och ingenstans, gjorde den klassiska drive in grejen på donken innan ja for på förfest med några i klassen hos linnea, skjutsade hem pappa vid halv tio och tog sedan bilen tillsammans med sävelid och tvillingarna och brummade iväg lite här och var. Hälsade även på Julia o felix i lit.

Idag blev det sommarjobb och jag lyckades bränna sönder mig själv och sedan somna ihopkrupet som en räka i soffan på dok, hehe. Efter jobbet åkte vi och handlade sen tog ja mammas bil, tog med mig syster, sävelid och tvillingarna och körde till andersön och "grillade" med linda och några. körde sen till PC och spelade volleyboll innan ja skjutsade hem alla och nu sitter ja här och ska kolla ett avsnitt innan ja lägger mig och sover inför sista dagen på dok imorgon. Dock jobba ja bara 3 timmar och drar på stan och fikar med linda direkt efter (fira båda ha körkort!!!!) innan d blir lite inflyttningsfest och kanske krogen på kvällen. Så det var det.
Godnatt och bra jobbat om du orkade dig igenom hela texten!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Världens bästa floffygumman!! =)



Puss

2011-07-01 @ 06:58:05
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: mormor



Grattis en gång till .Tuta och kör försiktigt.

Kram Mormor

2011-07-02 @ 10:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0