Jack Sparrow - sjukt ful låt, och jag gillar den.

Sommarjobb, springturer, klippning/färgning/slingning, marité och grillning är vad den här veckan hade att erbjuda. Riktigt härligt.

Imorse blev ja väckt då syster bokstavligen stormade in genom dörren medvetet så hon skulle vara säker på att ja vaknade.. d hon inte visste va att ja vaknar bara nån nuddar mitt hantag så detta resulterade i att jag seriöst flög upp i en väldans fart och satt mig som en jävla exorcist. Budskapet med detta var även att ja skulle gå på coop med henne (vilket är en bra bit), d var den värsta väckningen ja varit med om på länge men snäll som man e tog man på sig träningskläder, tog med mig märta och syster och gick till affären, sen färgade ja märtas hår, åt mat och tog en springtur. Nu sitter ja här och ska hoppa in i duschen så ja kan starta ett avsnitt av säsong tre! Imorgon börjar man jobba igen.
Godnatt på förväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0