GLAD MIDSOMMAR!

idag är det midsommar och jag har spenderat kvällen hos tvillingarna med ek och sävelid och grillat med en massa snack. så mysigt så! När de andra stack vidare på fest tog jag och ek en sväng förbi pappa och kollade rosa pantern istället, hehe.

Idag vaknade ja rätt tidigt ändå för att vara jag, drog direkt till stallet efter frukosten, fixade i stallet, tog hästen på en promenad och tränade lite med na från marken, hon sprang endast över mig en gång vilket är ett stort framsteg. Igår tonade linda håret på mig och vi försökte även plugga vilket gick som det gick då d slutade med att vi iaktog hennes fisk när den bajsade istället och Imorgon blir det mer träning med hästen om ja orkar och hinner då vi ska fika hos momma.

Nu ska ja starta ett avsnitt av Gossip girl och släppa ut idioten.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0