Nu är det jag, det pressade schemat och myrorna i brallan igen.

Nu har andra dagen av praktiken som ska hålla på i 3 veckor till just rundats av, och jag är redan utsliten och sönder stressad. Kul som man är har jag lagt upp mina exakta tider som ja passar varje dag nu framöver så ja slipper skriva samma tråkiga saker varje dag. Händer det nått roligt så dyker det vell upp så småningom, just nu ser det inte ljust ut iaf.
Som vanligt blir jag lätt stressad(negativt stressad) när jag är under "pressat schema" så nu är jag inne i en preiod igen då ja inte kan slappna av och det känns som det killar i hela kroppen vilket gör mig galen! Myror i brallan. Det gör även att jag blir så stressad så ja inte kan ta tag i saker som ja borde, tex. nu har jag för mycket att göra i skolan samtidigt som praktien vilket gör att jag kan inte börja jobba med något för då inser ja hur mycket ja ligger efter, jag låter cp men så funkar "the brain of the curly sue" för tillfället.

Så här ser vecko-schemat ut inför de närmaste veckorna:
06.00
- väckarklockan ringer.
06.15, den ringer igen, detta upprepas ända fram till..
06.40 ,då jag kliver upp och tar..
07.35 bussen in till stan.
08.20 Går Hackås bussen från stan.
16.05 Går Hackås bussen till stan igen.
17.00 är jag framme i stan och går direkt till gymmet.
18.30 Har jag gymmat klart, tagit mig in till stan och sitter på bussen hem.
19.00 är jag hemma och äter middag, duschar, äter kvällsfika(tänker inte ta bort en måltid bara för att middagen blir sen) och sen blir klockan så småningom..
23.00 och jag försöker att somna (för det mesta, kan dra över på tiden då ja tycker d är bättre att ligga vaken och stirra på en rolig film än i ett tråkigt tak.)

Nu är jag inne i sista fasen då klockan är 22.30 så ska hämta ett glas vatten, släppa ut kaninen ett tag och sen se på 17 again innan ja försöker sova. Imorgon börjar allt om igen.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0