Tut tut i backen!

Idag har ja bara sove och fixat åt hästarna då jag är sjuk och vill kunna andas snart igen. Dock så körde vi till coop och fick idén att ja kunde köra en liten bit. Jag skratta så ja grät då ja tyckte bilen hade mer kontroll än va jag hade när ja skulle köra iväg i en nerförsbacke, men inte ett enda motorstopp och idag kom ja upp på 3an växel och jag e såå stolt! hehe.

Nu jävlar tog ja me mig kameran iaf!

blicken på en rädd,glad och panikslagen tjej.


Nu ska jag äta mitt naturgodis och bli frisk!
Hadé!

Kommentarer
Postat av: Maritha

ja det gick ju hur bra som helst floffygumman....=)

2011-01-16 @ 14:03:42
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0