Pengarna står still som dom ska, det går bra nu!

Idag hade vi inventering på salongen, ett jävla fiffel kan ja säga med alla miljoner hårsnoddar och spännen. Idag gick det iaf fort och jag glömde nästan till med att äta min fina omelett med bacon i som ja stekte elva på kvällen igår. Idag har ja gjort favorit i repris och bestämde mig för att äta samma lunch imorgon med, jag har dock redan stekt den så den e klar för att ätas. längtar nästan till lunchen.

Bild på emma och snorri bara för att den va söt och de va så länge sen d
dök upp nån bild i ett inlägg känns det som.


jag fyller år om fem dagar och jag blir tydligen arton, körkort?! så gammal e ju inte ja. Bara vuxna som kör bil. Jag hoppas ja får nån liitn slant att handla nytt smink för då ja har bleknat som ett as och kan inte ha den färgen på foundationet som ja brukar, ser ut som en brunkrämsfjortis och jag är inte speciellt bekväm med det. Nu ska ja snart äta mina hårdbröd mackor med ost innan ja lägger mig och kollar på mitt sista avsnitt av Big bang theory. Nu måste ja ha fjärde säsongen också. Kanske skriver lite på arbetsmiljö-rapporten innan också, får se hur d blir.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0