Pelles päls är röd.

Vaknade för ett tag sen då ett barn har skrikit hela morgonen, är säker på att nån lämnat en bebis utanför mitt fönster med mening. Jag ska vell inte gnälla då ja faktiskt sov till ett idag.

Idag ska jag som sagt bara vara slö, ska ut o gå snart tror ja och sen vet ja inte om d blev nå film me några kompisar ikväll? tänkte hur som helst bara lägga upp en till före o efter bild idag från en riktigt sugig, oskarp, gul bild som är tagen utan blixt i ett ganska mörkt rum. Tycker det är jätte svårt att få bort det gula men samtidigt behålla färgerna i bilden, men jag älskar utmaningar när det gäller att fixa till bilder. Fast ja hatar om ja inte får till det. Blev rätt nöjd med den här bilden ändå, även om ja fortfarande inte tycker ja har fått till pelles riktiga färg på pälsen än då den är röd men ja får fixa o trixa lite till ett tag.

Före

Efter

Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0