PARTAY!

Igår blev ja bjuden på eastern av dom bästa, tvillingarna och sävelid. Har inte ätit ris eller pasta på ett bra tag nu och bara ööste in kolhydraterna, magen fick inte plats under bordet. Riktigt mysigt som vanligt, tack så jätte mycket ni e bäst! köpte även mitt första ciggpaket, vilken status alltså. Kassörskan skrattade dock åt mitt leg, d kändes. Drog hem till tvillingarna och svullade en massa chips och dip innan de följde med floffy en bit hem sen. Tre meter från dörren fick jag för mig att voldemort skulle komma i sin svarta kappa och döda mig med hans trollstav.. så ja hoppa innanför dörren och smällde igen den fort som fan.. fyllde ja 18?

Idag är det 18 års partay! Klev upp 10.00 imorse mot min vilja och åkte och testade party klackar som min syrra köpte åt mig, jätte snygga men ja kommer dö, d är svinhalt ute. Jaja snart kommer momma, bobbo, marielle och chewbacca och ska fika ostglass(IGEN), mumms!

Får se om jag överlever kvällen, kommer bli sjukt skojj!!
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0