Man kan ju låtsas att det är nyttigt.

sjuk fortfarande, åkte till stallet, fixade, åkte på coop med pappa, fick lite naturgodis(igen..) och har skrivit på min bokrecension sen ja kom hem ungefär. Nu har ja bara den svenska bokrecensionen kvar sen halva rapporten om arbetsmiljö. Jag tar mig iaf framåt.
Nu biter äckel kaninen i buren så ja tror fan ska skjuter mig själv snart, ska se rush hour 3 sen och imorgon blir jag hemma ihopp om att bli helt frisk. En ny teori jag har, att ta det lugnt istället för att börja träna när ja är sjuk och dö.

Man kan ju låtsas att d är nyttigt.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Linnea

DU SA COOP! hahahah

2011-01-17 @ 00:58:35
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0