Låter som en svårstartad gammal volvo.

Idag har jag knappt kunnat prata för jag e så hes och har halsont. Hade en kund idag också, Annicas systers son, fick färga och klippa han. Det blev jätte bra tycker jag och han verkade nöjd. Som vanligt finns det ju inget hejd på mig när jag väl börjat prata, men idag fanns det.. Min röst la bara av om jag pratade för mycket, fick krysta ut sista orden ungefär.

När ja kom hem fick ja ducsha o äta innan ja började färga håret på frida. Jag färgade det först sedan klippte jag lite grann på topparna(syntes nästan inte) och luggen. Luggen tycker ja blev en förändring och d vart jätte fint på henne tycker jag. Efter frida var det tjatmajan nattas tur som säger åt en hur fel man gör hela tiden och jag blir lika tokig varje gång för jag fattar faktiskt vad jag håller på med, LITA på mig människa. Hennes kommentar var dock skön. "Nu får du träna på såna här riktigt jobbiga och petiga kunder!" så sant så. Tog lite för och efter bilder på fridas hår, på natta färgade jag bara utväxten så d kändes onödigt.. ska jag vara ärlig så glömde jag det som vanligt.

Nu är jag verkligen sjuk, nu har det brytit ut och halsen, hostan, värken, bihålorna och allt det där har kommit tillbaka. Det här betyder, inge gym på ett bra tag då jag ALDRIG blir frisk när jag väl har blivit sjuk. Sjukt segt att inte kunna gymma. ska även ta hand om hästarna i helgen då syster åker till stockholm, det kommer göra susen för min rehabilitering. Imorgon blir jag iaf hemma, ska bli skönt att få ta det lugnt.

Före, Frida.

Efter. (håret ser lite grönt ut på bilderna men det är det inte,
blev konstigt med blixten.)


Nu sak jag sova, Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0