KUL KUL KUL!

hade så sjukt kul igår kväll! jätte kul att så många kunde komma, synd att d inte va så många som kunde följa med ut sen men kul var det! Lokalen såg ju hyfsad ut sen när vi kom tillbaka, la mig i soffan o lät syster göra rent alltihop själv, dammsugarn hade en sån himla sövande effekt på mig. hehe.

Syster ser ut som nån meatlof rockare och jag har grönt
hår och ingen hals. glömde ta kort under kvällen så d här
är den enda bilden vi har..


Idag vaknade vi rätt tidigt ändå, innan ja vaknade hade jag istortsett min hand i en godisskål då ja hade ett stort behov efter socker. Sen åkte vi till magnus för att kolla om hundarna gick ihop(hans familj kanske ska ta över nato nämligen) och efter det for vi till stalle och fixade lite innan vi drog hem och o natta bjöd mig på pizza. Nu mår jag jätte illa för ja åt så mycket och nu ska ja hoppa i duschen.
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0