Ivanhoe, Ta körkort, sluta äta godis.

har gått med på att titta på den här filmen "Ivanhoe" med mamma varje nyårsdag. Den är sjukt gammal, skådespelarna överspelar något enormt, jag är alldeles för trög för att fatta händelserna i filmen och den tar aldrig slut. Men jag kanske, bara kanske kommer fatta innehållet efter några år tillsammans med filmen och min mamma som sitter bredvid och förklarar vad som händer.

Idag som sagt gick hela dagen till att titta på en liten film, sen va ja tvungen att dra ner o fixa åt hästarna så min mamma tog hunden och följde med. Förnamnet på den där hunden måste ju vara idiot. Nu har d blivit mer film (Die hard) och nu startar ännu en ny film på tven, det har ju inte hänt alldeles för mycket idag. Skönt.

Nu ligger hunden på mattan min som vanligt och kaninen biter i buren, jag är kissnödig, hungrig, besatt efter socker och helt galen. Första dagen utan allt gott gott vilket är mitt nyårslöfte. Suck. Men även att ta körkortet så fort som möjligt.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0