"HON VAR GALEN"

Idag har det varit det vanliga, får fortfarande inte gymma då jag e sjuk, men ja blir bättre, d kan jag ge. När ja skulle hem från Hackås trodde jag seriöst att jag skulle dö, den där jävla busschaffisen gjorde mig religös efter tio sekunder på den där bussen. HON VAR GALEN. Knuffade även till en människa då hon körde in i na med sidan av bussen.. en människa som just hade hoppat av själva galenskapet. Hoppade av en busshållsplats tidigare ihopp om att faktiskt överleva. Och här sitter jag nu, lycklig övet att ha livet i behåll.

Nu ska jag jobba svenska så hjärnan ryker på mig! ska även försöka klämma in arbetsmiljö rapporten och lite kör-teori.
Hadé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0