GLÖMDE KAMERAN!

va hemma från praktiken idag då jag knappt kunde prata och orkade knappt ta mig upp ur sängen, det var jätte skönt att få sova även om ja vaknade stup i kvarten av att ja typ kvävdes av min hals.

Så idag har ja bara tagit det lugnt. Har även börjat LCHF-dieten eller va det heter, går ut på att man ska minska på kolhydraterna och äta mer fett. Eller ja, man ska ta bort alla kolhydrater och BARA äta fett, men det kommer jag nog inte lyckas med.. ja men tänk rostat bröd? Jaja jag ska ge det ett försök. Sitter och äter godis nappar för tillfället och köpte litte godis tidigare idag också, så det går ju som det går, men min teori är att det är bättre att äta lite godis ibland när man är sugen än att äta en massa socker i mat som man kan klara sig utan, så om ja ska äta socker så är det lite godis isf.

Nog om det. Följde med Märta på rockkarusellen eller vad det hette (en musiktävling) och det var sjukt mycket duktiga folk där faktiskt. Glömde ju sjävklart min kamera som jag fortfarande är lite sur över men men, det var roligt. Nu sitter jag i mörkret och kollar på tv och äter lakritsnappar, mums. Nu ska ja sega vidare ett tag innan ja lägger mig. Imorgon ser jag fram till en fettrik frukost!
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0