D gör ont i plånboken och kaninen är för gammal.

har för första gången på väldigt länge en plånbok. Nu kan jag meddela att den gör ont och turkiet resan i sommar syns inte på långa vägar.

Idag åkte ja på stan med sävelid och handlade lite mer än ja skulle, finns bilder nedanför. Men ja vill även berätta att min dag började med att min kanin väckte mig för han höll seriöst på att dö, han var helt groggy och kunde inte göra annat än ligga. I vanliga fall när han ligger ner och man närmar sig honom så slänger han sig upp, nu kunde ja fan putta på han utan respons. Så ja la mig på golvet och försökte sova medan ja då och då fick trycka upp pelle från liggande position till att han skutta omkring och rörde sig. Nu mår han nästan helt okej tror ja. Köpte även lite kanin godis med morotsmak men självklart tyckte han inte om dom. Jaja han lever ju.

Tröja 199kr, 2 legging 149 kr, nötter 23 kr, hörlurar 149 kr och pelle godis 20 kr.




Nu ska ja kissa och sen äta makaronipudding som johan har lagat, dock glömde han steka baconet innan han hedde allt i ugnen så han ska steka ett extra paket, mums. Sedan tar ja med mig märtas One tree hill box och tar mig en promenad o lämnar den hos märta som ligger hemma och e sjuk, får även chans att testa mina nya hörlurar, nu e ja glad men pank.
Hadé!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Pappa är ju rolig han hahahahaha

2011-01-04 @ 20:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0