Bästa filmen som finns!

Blir lika störd i huvet varje gång någon frågar mig vilken min favorit film är. Det finns så många! Twilight filmerna? Harry Potter filmerna? Seabiscuit, she´s the man, remember me, Eldorado? osv. Har nog många favoriter och skulle kunna hålla på hela natten men den bästa gjorda filmen nånsin tycker jag är Titanic! Utan tvivel.

Det är faktiskt den första filmen som ja verkligen har gråtit under (sen kom perioden då man grät floder ifall en
nyckelpiga blev överkörd på en film. Lämna mig aldrig ensam med en sorglig film på natten säger ja bara.) och den e lika hemsk, spännande, sorglig och fin varje gång man ser den. Det är inte alla filmer. Det är ju dock inte en film som man startar hipp som happ. Har sett den 3-4 ggr som allt, max! Det är där Eldorado kommer in i bilden. Roligare film finns nog inte.
nu vet ni.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0