ÄNTLIGEN!

Så sjukt skönt att vara tillbaka till skolan! Har saknat klassen så himla mycket och så skönt d kommer vara att bara behöva ta en buss på morgonen. Kommer självklart sakna salongen o Annica i hackås, men nu slipper ja äntligen bussarna!

Idag har vi bara lämnat in en massa papper och kollat en massa datum och så, fick sluta efter det så jag laxen och linnea drog och gymmade, sen gick vi på stan o köpte ny foundation till mig (i rätt färg!) och efter det tog jag bussen hem, åt mat(bacon omelett såklart), gick ner till stalle och red och sedan skjutsade jimpa hem mig. Nu sitter jag här med handduk på huvudet och mår inte alls lika bra längre för d här med skolan har jag kommit på.. Såå många uppgifter som ska in, linnea påpekade även att ja hade missat en hel uppgift också..? suck.

Nu ska ja släppa ut kaninen och borsta tänderna innan ja lägger mig. Imorgon väntar en riktig skoldag, och en jobbig sådan med svenska och matte, efter det blir det gym och sedan ska ja klippa laxen på kvällen. Men nu, sängen!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Vegardalvilde

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-09-15 @ 10:50:56
URL: http://vegardalvilde.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0