Äntligen nyklippt.

Idag har jag tro det eller ej, gymmat. Tog bussen till gymmet och slet ut mig tillsammans med Linnea, eller ja vi slet i kanske 30 min och degade i massage stolarna resten av tiden vi va där.. Vi va där i 1h och 30 min. Jag är dock nöjd över min insats då ja blev svettig och kunde riktigt känna hur kalorierna spruta! Efter gymmet följde ja me linnea hem o blev klippt, härligt! D blev så bra så och nu känns d faktiskt mycket bättre även om hon inte fick ta så mycket. tack så jätte mycket Linnea, inga tårar här inte!

Foto: Linnea Oscarsson.



Nu ska ja hitte på nå med ek, ska bara komma överens om vem som ska komma till vem. haha om ja ändå hade körkort! snart så.
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0