Antingen så är d jag som luktar svett eller så steker nån lök?

Idag har jag fått sova ut, sjukt skönt. Kollade på film och syndade lite med mitt naturgodis när alla åkte på affärn och nu har jag just klippt nicholas och städat rummet. Skulle ta före och efter bilder men det slutade med att jag sprang runt huset och letade och skällde på alla i närheten tills jag fick reda på att det var min syster som hade tagit den utan att fråga så nu ska jag hänga henne när hon kommer hem. gud mitt hjärta.

Mamma håller på steka lök där nere så jag fick panik för ja trodde jag luktade svett, jag kan inte känna skillnaden på svettlukt och löklukt. Svårt. Idag ska ja försöka ge mig fan på att bli frisk så jag kan börja gymma till veckan, saknar det faktiskt, blir rastlös. Ikväll kanske ek kommer förbi och hittar på nå ett tag, men nu ska jag hoppa i duschen för att vara säker på att det inte är jag som luktar. Usch.
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0