Som sagt.. TRAVGALAN!

Idag var det travgalan som vi skulle jobba på. fixade nattas hår innan vi drog dit och ja kom just hem. Sjuukt mycket spring fram och tillbaka, missnöjda människor som vill ha påtår, missnöjda människor som inte kan äta mat med mjölk i(sedan äter dumsnuten upp talriken fast han bett om en ny), missnöjda människor som tycker man kan "jobba fortare" och ja, missnöjda människor. En del var jätte gulliga och snälla som vi serverade mat till men det var ett fåtal. Det svåraste var att bära allting fint utan att tippa ut maten på golvet när vi skulle servera, 3 talrikar MINST per gång(?!), ja herregud. Jaja, det gick bra och alla som jobba där var så snäll såå mot oss. Allt för turkiet.

Åt även min första riktiga kolkydratsmiddag idag då ja inte hade så mycket val än att ta det som fanns, sjuukt gott var det men ja hade kunnat klarat mig utan. Fick ont i magen på en gång efter det, kan ha varit för ja stressa så mycket eller för att ja drack kolsyra, man vet ju inte. Ett annat poblem som har uppstått, jag ser ingenting! jag orkar inte hålla upp mina egna ögon, dom tåras och d blir små som kikärtor! vet fan inte vad problemet är, har sett gråtfärdig ut ständigt hela veckan?

Jaja nu ska ja slappna av, starta ett avsnitt av OTH och sova sen. Imorgon ska ja göra klart arbetsmiljlhistoria-arbetet och skicka in det innan ja sticker till pappa och käkar middag o klipper honom.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0