Ny hårfärg och borttappad kalender?

Idag började jag halv ett och det enda vi har gjort idag är att färga ögonbryn på varandra och kollat lite på produkterna i salongen. Efter det drog ja och gymma med ida och laxen, va typ spyfärdig efter det, och nu har ja just lagat lite mat och har skrivit klart arbetsmiljö och säkerthets rapporten. Äntligen klar.

Dagen började även i panik vill ja nämna då min kalender var spårlöst försvunnen!? har haft lite ångest och panik över det hela dagen då jag har ALLT jag ska komma ihåg nerskrivet i den. Hittade den emellan sängen och väggen när ja kom hem. hehe. Nu ska ja duscha innan ja fortsätter min kväll med att jobba med skoluppgifter.

Före och efter bild på håret som hanna fixade åt mig. jag vet inte vad som hände med min hårbotten på första bilden då ja ser skallig ut och efter bilden är en svettig människa i gymkläder. Jag tänker inte ens gå in på hur badrummet såg ut efter ja hade sköljt ur färgen.. eller mattan i köket.


Nu ska jag som sagt hoppa in i duschen och göra lite nytta sen.
Hadé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0