Har ni lagt färg i hela håret? - Ja! och i botten.

Alla barnen på hela JB var ledig idag förutom FRA2009, för dom hade en heldag i salongen. Jaja d är ju kul så. Hade kund med Petra på eftermiddagen, dessan som skulle färga håret. Vi skulle matcha hennes löshårs färg med hennes egna hår så vi la i (skriver ner för att komma ihåg till egenhårdvård nästa vecka) (1/3) 55/55 + (2/3) 5/0 med koleston i botten och på längderna la vi 5/5 med Color touch. Blev en jätte fin violett/röd färg och den matchade löshåret perfekt tycker jag!

På lunchrasten drog även jag och Julia ner på stan och köpte sallad på gouter (älskar kyckling och avokado salladen där) och sedan köpte jag ett par jeans på veromoda, skitsnygga och det var ett tecken från gud att ja skulle köpa dom då det fattades en knapp på byxan så ja fick dom för 105 kr billigare. hehe. Efter skolan gymmade jag och linnea , sen åkte jag hem och gjorde middag, slängde i mig middagen, fick hämtning av linda och johan, åkte till pappa och sola med linda, gick hem, duschade, åt 3 KLADDKAKE BITAR?! och nu sitter ja här. Fan ja som inte ska äta sånt. ska ju boka resa till turkiet på fredag! om d blir som planerat, kanske hittar nå billigare också?

Lite bilder på hotellet vi förmodligen ska bo på! Så mysigt!




Nu ska ja borsta tänderna och kolla OTH!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0