EGEN HÅRVÅRD!

Idag var det den kända "egenhårvårds-dagen" på skolan. Vi får alltså fixa håret på varandra en hel dag med färg och klippningar o.s.v. helt gratis, så alla passar verkligen på. Jag fixade lite tillsammans med erika och malin , färgade håret brunt på malin, färgade håret brunt på erika med magma slingor(lite ljusare brun bara), och dom fick tona mitt hår mer mahogny färgat och lite naturligare botten. Som vanligt så är det jätte kul att springa runt i salongen och färga arslet av sig, lite jobbigare när man senare har färg fulla armarna bara. Jaja, alla blev nog nöjda efter en massa slit och problem. Tror jag? toppade även linnea lite och fick topparna klippt av linnea och malin fixade till luggen på mig dessutom. lite utspritt arbete och torrklipp.

Så här blev håret. Jäätte stor skillnad.
har även gymkläderna på mig.


Efteråt gymmade ja och linnea, trodde benen skulle avlida på springbanden efter vårat förra träningspass som har tagit kål på våra(linneas ena) ben. Jaja det gick bra och jag fick äntligen dricka ur kranen då det är alldeles för mycket påfrestning på min hjärna att komma ihåg en vattenflaska. Nu har jag just lagat lite mat och ska hoppa in i duschen. kom just på att min kära momma köpte vitlöksbröd till mig förut, kanske ja ska trotsa LCHF och ta till kvällsfika? åt fatkiskt lasagne idag så jag har på känn att jag är tillbaka på vanliga banan snart igen.
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0