Dagens spenderingssumma - 70 kr.

Idag skulle ja betala tillbaka pengarna som ja glömde betala i cafét på lunchen i fredags. Eftersom vi har lunchkort så betalar man ingenting själv såklart men det går inte att dra två gånger på en dag så ja fick betala 50 kr för lunch! (dom som känner mig fattar att d här är en skandal!), sen fick jag ju använda kortet till dagens lunch. Mitt klantjävla arsle får helt enkelt skylla sig själv. Sen efter skolan gymmade ja, drog hem och åt och skyndade mig sedan vidare till pappa för att möta upp Linda då vi skulle sola. Det var 20 kr till och jag har typ ångest, haha..

Har suttit och läst lite i körteori boken under tiden linda solade, så himla mycket att komma ihåg och jag är bara på sida 63 av.. ja kanske 1048409? herregud. Nu ska jag iaf duscha och sen äta mina knäckebröd och kolla OTH!

haha en fin bild på min macka häromdagen, vart så faschinerad av hur
mycket ost man kan ha på en macka.

Godnatt i förväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0