TRÄNA..?

Idag blev det stan med ek, melin och frida. Letade lite lampor åt ek då hon flyttar till helgen, jag själv köpte en dyr(?!) rakhyvel(har aldrig hänt), solskyddsfaktor 50(!?) och en BIKINI?! jag hittade en bikini vilket ja fortfarande inte fattar. Nu ska de bara sys lite i den så sitter den vell som en smäck! Nu när ja hitta bikini kan ja också meddela att något drastiskt måste hända med träningen! Så i panik gjorde jag iordning ett träningsschema och jag har endast 13 dagar på mig, hehe d kan vi vell fixa..
VARJE DAG:
40 min springtur
20 min promenad direkt efter
Styrketräning - 30 utfall, 100 situps och 50 rygglyft.
40 min promenad.

MITT MÅL: Sylvester Stalones kropp i Rocky filmerna.

Nu ska ja fortsätta mitt program då ja är klar med hälften bara..
HADÉ.

Kommentarer
Postat av: Maritha

men fy f....n va galet det kommer se ut me en karlkropp på lilla dej!! Huvva...=)

2011-08-10 @ 19:06:55
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0