SKOLDAGS!

Då var skolan igång igen. Känns både skönt och jobbigt på samma gång. Det jobbigaste att tänka på är projektarbetet som ska hålla på hela trean typ om ja fattat rätt.. har ingen aning om va ja ska göra. Hade ett förslag som min mamma total vägrade att låta mig göra, att leva som ett fattigt barn i afrika och se hur det påverkar en. Sen hade syster ett förslag om att ge sig på att göra glänsa till en fin normal ridhäst vilket kanske skulle vara svårare än att svälta sig själv typ. Men hon måste ha rökt på eller nått men det hade varit kul. Men då kommer tanken, "ska det inte handla om frisör?" och jag har fan ingen aning. Det borde vell göra det?
Nu har ja just tagit mig en promenad och ska hoppa in i duschen och se hur d ska gå med naveln, spännande. Sen kryper ja in i min onepiece och kollar på vänner och äter min sista BJ innan gymstarten går igång igen! hehe. Imorgon blir det skola och inventering hela dagen.. suck.
HADÉ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej projektarbetet får handla om precis vad du vill, måste inte ha något med din utbildning att göra :)

2011-08-31 @ 00:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0