Jag vill bli frisk eller riktigt sjuk, den här töntiga förskylningen stör mig.

Började dagen med en nyttig försovning innan första lektionen med den tredje nya läraren i engelska B hittills. Efter skolan gjorde jag klart hela Fas-fordon på körskolan och en del av repetitionerna så jävlar va stolt man va! ända tills man träffar på en fredrik som lägger den fina kommentaren "alltså, fan vad seg du är med körkortet!" Jaja, de varade ju ett tag.

Efter det har ja solat och kollat på när natta bakad beskvier, hehe överlycklig är man ju då linnea lät mig smaka! Nu har ja just kollat på BB och ska fortsätta kolla på plastikoperationerna på tven som ja gör varje kväll innan ja somnar. Nös även så jävla kraftigt nyss så ja fick ont i hela kroppen! usch.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0