Jag får jobba på det!

Min syrra går runt som en vandrande vålnad med
tennisbollar till halsmandlar, jag snorar som ett äckel
och hostar som en gammal gubbe med bröstsmärtor,
min mamma är galen på johan för han låter hela tiden,
ungarna gillar läget med deras chipspåsar som ja dregglar
över och kaninen biter i buren så ja blir sinnessjuk. Lätt
bästa helgen i mitt liv.

Men men för att vara lite positiv så har ja sett en jätte
bra film som heter "Charlie St. Cloud" med Zac efron
bland annat och nu väntar ja på att ja ska få "Water
for elephants"
av ek. Har även haft ett till wildcard?
haha glass som vanligt och nu är ja äcklad av chokladsås.
Är även snart klar med min teckning, så sjukt länge sen
ja ritade av någonting så allt blir ju lite fel här och där så
likt blev det inte men ja får jobba på det.

Hadé!

Kommentarer
Postat av: julia strömberg

fint du ritar gumman ;)

jag såg också charlie st cloud igår. ;) <3

2011-04-17 @ 12:05:59
URL: http://nattstad.se/juuliija

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0