"..Du har ju sett hur fort han kan springa.."

Vissa straffar gud fortare än andra. Jag har haft ett helvete med min förskylning under natten och dagen, där fick jag för att ja sa antingen eller.

Efter skolan blev d impulsköp av en jacka, fika (utan fika) med ett gäng från klassen och sedan blev det körskolan med linda, orkade med två prov innan huvudet sprängdes på mig så ja åkte hem, åt en BJ och somnade framför twilight. Vaknade, åt en pizza och kollade sista twilight filmen med mamma. Nu har ja och mamma kollat runt på en massa fula klipp på youtube eftersom vi är så coola.

Dagens bästa: Bella vill ligga med Edward, men han säger att han inte vill riskera att döda henne.
Nichole säger, "HAHA så sjukt fult att han riskerar att sätta på na så hon dör!"
mamma svara, "Men tänk dig då, han kan ju göra det så fort så han skapar en friktion och gör så na börjar brinna där i, du har ju sett hur fort han kan springa.."

Nu ska ja snyta mig för jag e så mysig och har ett liv en fredag kväll. Snart är d BB.
Hadé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0