Valdemar(Gordon) Karlsson - 1923-2010

Idag har vi som vanligt haft en heldag i salongen. Ja klippte Carro och jag rullade permanent på dockan. japp, d är d jag hinner med på 6 timmar. Efter skolan stack jag på gymmet me Ida (utan att sitta i massagestolarna den här gången) och nu har jag upptäckt en ond knöl i handflatan och ska snart ner till stallet.

Misslyckade händelser idag: Sprejade hårspray i Carros hår(det var meningen i alla fall) men tydligen så sprejjade jag MOUSSE över hela mig istället.
När vi va nere på gymmet insåg jag att ja hade mobilen och en massa kort kvar inlåsta i salongen så jag fick kuta tillbaka (bara en trappa upp), eftersom dörren självlåser sig så kommer man inte in utifrån så under tiden jag sprang tänkte jag att "jag ringer nån så dom kan öppna". Insåg att d va bara att springa tillbaka till Ida och låna hennes telefon då det bl.a. var mobilen jag sprang efter för att hämta. men nu blir jag nerchasad till stallet av hönan här,
Hadé!

R.I.P Valle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0