Hurtbulle utan praktikplats?

Känner mig så duktig såå eftersom jag mot min vilja klev upp imorse och tog bussen mot gymmet med Ida.. Laxen försov sig och Linnea är sjuk igen.

Idag är vi ledig som vanligt och jag har därför mycke tid att skjuta upp träningen inför "färgprovet" imorgon. Som sagt så har ja just vare på gymmet, vi tog bussen hem direkt (svettiga och fräscha), ja hoppade av hos pappa för att låna telefonen, ringde en salong som hade glömt att ringa upp mig och fick det nu för tiden inte så ovanliga svaret, "Nej, tyvärr vi har ingen praktikplats över". Nu är man uppe i 11 salonger och känslan "Patetisk" börjar knappa in på en. Men men, nu ska jag duscha och fortsätta dagen med att skjuta upp "färgprovet"!
Hadé!


Kommentarer
Postat av: Maritha

Kämpa på gumman,du ligger ju inte på latsidan inte!!! =)

2010-10-04 @ 21:12:36
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Maritha

Kämpa på gumman,du ligger ju inte på latsidan inte!!! =)

2010-10-04 @ 21:13:10
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0