Wella

Idag har vi haft kurs med en kille från wella som har gått igenom dom nya produkterna från wella. Det verkade vara skitbra och delen för färgat hår luktade som nått jag gärna skulle vela äta. Funderar även på att skaffa ett av deras shampo och balsam för det verkade riktigt bra. Använde ju ett av deras shampon och balsam på Åse igår (min klippmodell inför provet) och jag gillade det sjukt mycket, skulle även behöva deras silkesdroppar för mitt otroligt torra hår.
Dock hamnar allt det här på julklappslistan (som jag fortfarande skriver varje år) då jag just la ut 600 kr på ett månadskort för länstrafiken då jag ska pendla mellan torvalla och hackås varje vardag i sju veckor frammåt nu. Det kommer bli skojj då Annica, som jag ska vara hos verkar riktigt trevlig.

Nu ska jag äta, fortsätta med att träna inför matteprovet imorgon och måla FJÄRDE lagret på en av väggarna. Må ju bli klar med rummet någongång.
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0