praktik, parasit, panik.

Jag och största delen av familjen har blivit erövrad av dom kända parasiterna som har i tanken att förgöra oss alla i Östersund totalt. Har vare hemma från praktiken nu två dagar (praktiken som är i Hackås och som är ett jätte mysigt ställe med en jätte trevlig handledare) och jag är rastlös sen långt tillbaka.

Igår natt satt ja uppe och skratta för mig själv till tre på natten, d uppstod kommentarer och påpekande om d dagen efter, vilket är idag men jag är för trög för att ha fattat de först när ja skrev det och nu tänker ja inte ta bort det heller. Lätt road och rastlös, mer än vanligt.
Nu kissar ja på mig snart, vill ha godis som förmoligen skulle göra mig allt annat än gott och man har lite nostalgi på G så varför inte starta stallkompisar då min syrra har snott min video och ja inte kan kolla på mina disney filmer som ja alltid gör när jag e sjuk. suck. Pelle mår bra och hälsar. usch ja nös just på mig själv, hatar nysar.

Snart jul!!! yeeey!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Dom 3 P:na!!!! =) Idag är dagen du blir frisk....det måste det vara!! ;o)

2010-12-01 @ 11:36:08
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0