Klarar jag det?

Jag har förtillfället bestämt mig för att låta bli att äta gott gott ända fram till jul. utan wildcards?!

Jag brukar få såna här ryck då jag ätit så mycket godis och chips en kväll och nästan vaknat upp bakis av socker nästa morgon. Ja det var vad som hände igår, pizza, chips, dip, popcorn, 2 stora godispåsar, en chokladkaka och julmust + harrypotter 3,4,6. Melin vann priset för att va uppe längst, ek vann priset för att somna fortast(första filmen redan) och jag vann som vanligt priset för att övergöda mig själv.

Idag vaknade ja när ek o melin skulle ta bussen hem, så ja städade upp hos pappa en snabbis och stack sen hem och sega ett tag innan ja hade utvecklingsamtal med nettan. Vi höll på en timme, och tio min handlade om mina betyg och resten om, politik, hundar, hästar, varför min syrra ska sluta starta glänsa, vems familj som var mest lik sune anderssons famlij, julklappar, skador och mycke annat roligt, så ska utvecklingssamtal se ut. Sen gymmade ja med natta som följde med och testade gymmet, sjukt jobbigt! Sen har ja målat rummet, klar med två väggar nu! Har även sprungit runt emellan och kollat på idol. Imorgon ska ja på torstas öppet hus dag och se när sävelid ska maskerad hoppa, ska ta med mig kameran och försöka få till nå kort å men nu ska jag lägga mig i mitt ihoppressade, nymålade och trånga rum.


Påtal om jul, önskar mig bl.a. den här bilden i en canvas förstorning i julklapp.
Bild på therese sen halloween då ja hjälpte henne med hår och smink. Tyckte
det var en störtskön idé att va mimare!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0