Imorn blir d en bild också! coolt.

jag tänker bara nämna att natta bakade en kladdkaka igår och uteslöt både kanel och socker, d va ett dåligt beslut och d smaka konstigt! men jag tog flera portioner.. därför bakade jag en egen alldeless nyss som ja både dränkte i kanel och brände sönder, undra hur den smakar.

Igår kom vi(ja å sävelid) hem från tvillingarna vid 03.00 och ja bestämde mig för att sova hos pappa helt själv eftersom jag är tuff. (jag stängde alla dörrar i huset, checkade att dörren var låst 10 gånger, vågade inte stänga dörren till toaletten när ja borstade tänderna, startade "school of rock", kurade ner mig i soffan och somnade runt 04.30)

Imorse skulle ja kliva upp 11.00 men snoozade i 1½ timme, trodde ja va starkare än så.. När jag röjt undan efter mig stack ja hem och spöa kiten ur magnus på mariocart och sen spelade vi ett jätte segt men SPÄNNANDE kortspel med stora bebisen(d e natta).

Ne nu ska jag smaka min äppelkaka och kolla criminalminds me slappfisarna här hemma,
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0