Då startar vi datan igen.

vad börjar man med att skriva när bloggen stått still i en evighet?

"vad som har hänt sen sist ja skrev" skulle jag svarat på om jag kom ihåg,
"varför jag plötsligt dog" är för att jag har tendens till att tro att jag har ett liv ibland men hittar tillslut mig själv vid datan likt förbannat,

och "hur jag mår", toppen, bortsett från en liten detalj som ja kallar ramla av "idiothäst och bryta armen som jag brukar göra lite då och då".

Kan va intressant:
- Min syrra har skaffat hund, han stinker och kommer bli ett berg.
- Armen är hel och ska funka som den ska om en vecka, jippi.
- Jag är tydligen pank och tänker uttnyttja min syster.
- Min kamera är beslagtagen av en viss människa men ja tänker inte skriva att d e min scrapgalna mamma.

- Stockholm, sonisphere festivalen 7/8
- TURKIET me sävelid 18/8!
- Hm, tandläkartid 2/8 också..

Idag..
Idag har jag plågat mig upp så tidigt som 13.00, gått en promenad i värmen och fick panik då ja insåg att ja va sjöblöt av svett, spelat mariocart då solen försvann, förmodligen fått solsting då jag fick för mig att städa rummet ganska rejält(numera ser man skymt av lite ljus och golv), grävt fram datan under en enorm hög av kläder och nu ska jag duscha sen blir d skräckis.

Fått hjälp av laxen och malin med klippning och slingning också, snälla tjejer! 
jag gjorde nånting själv och självklart blev före bilden på fel sida.


Hadé!


Kommentarer
Postat av: Mamma

....hm....mamman måste köpa en egen kamera alltså,men galen det vet jag väl inte........OK DÅ! Jo jag är galen i scrap det är HELT sant!! =0)



kram

2010-07-15 @ 23:11:21
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Gabriella

är det natta elr

2010-07-19 @ 10:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0