STADSBUSSARNAS POLICY = DÖDA NICHOLE.

4 svartklädda tjejer pratar på tven, melin kastar ur sig nånting om nån av tjejerna.
ek: Vadå, hon i svart?

mamma: vad har du och erik hittat på för bus idag då?
nicholas: vi har knuffat ner gamla tanter i bäcken..

Måndag: sprang vilse påväg till BUSSEN, väl på bussen krockade vi i torvalla centrum.
Tisdag: höll på bli överskörd av en idiotjävel (som varken körde BMW eller va snygg lill) när vi hoppa av BUSSEN
Onsdag: försenad BUSS sur BUSSCHAUFFÖR med dålig humor började dagen med, skola, pluggat heela dagen, tog en promenad i det för tillfället varma vädret (-17) och nu måste jag hinna duscha innan jag ska hinna sova för att ja ska hinna kliva upp och göra mig iordning imorgon så jag hinner med BUSSEN min död som sagt.


bild sen i helgen då vi(och med vi menar jag melin) tjockisar bakade pizza och åt  för ett år framåt, lägger upp fler sen då ja hinner.

Hadé!

Kommentarer
Postat av: Mojitomamman

Hehehehehe

2010-04-24 @ 23:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0