sur, tjock och skadad.

sur för att hunden drog mig över hela torvalla på våran långpromenad, tjock för att jag just smällde i mig en halv pizza, och skadad för jag klippte just andreas och klippte mig självklart i fingret det första jag gjorde innan vi knappt hade börjat. Avslutade klippningen med att också stoppa pekfingret mellan bladen på saxen och stängde igen saxen med resten av handen då jag skulle plocka upp saxen från bordet. nu kan ja ja inte skriva med pekfingret.. suck.

Lite bilder från igår på min självmordsbenägna gamling till kanin
och, ja.. idioten själv.




Nu är jag som sagt gravid med hawaii pizza och ska snart hoppa in i duschen och duscha bort svetten sen promenaden med hunden och mitt svullande av pizza. Sen dansas det säkert lite till, hehe.
Hadé!

Kommentarer
Postat av: Maritha

jaaaaa då ska jag bli mormor till en liten Hawaii-pizza-bebis då!!??? ;o)

2010-12-26 @ 00:26:06
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Mormor

Pelle kanin är en riktig tuffing han tänker nog att sätta Nato på plats han är ju älst.

2010-12-27 @ 10:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0