Och med olika menar jag.. Twilight.

Hunden ligger och snarkar i fosterställning på min matta, kaninen tvättar hakan på sig själv och min rumpa värker då jag har sutte på kanten till sängen (vilket var en underdrift då jag nästan sitter på golvet) bra länge nu.

eftersom jag tycker det roligaste med en film är extramaterialet och att få höra personerna i en film yttrycka sig som helt vanliga människor, började ja kolla på lite småklipp från olika shower med olika personer från olika filmer för några timmar sen. Jag slutade just då jag insåg att klockan var halv fyra på natten så nu ska jag kolla lite på big bang theory innan ja försöker sova med min värkar, ska nämligen föda en parasit känns det som.

Imorgon startar kraken här hemma på östersunds travet(om jag har koll) men eftersom ja hatar trav och verkar ska ta med mig parasiterna in i graven(kommer dock inte hända då ja ska brännas) så stannar ja hemma och tar hand om vargen och klagar på hur ont jag har istället. Så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0