"Komma i form" - del 234.

Dags nu igen, klarat hela veckan. Jag och Märta har komme överens om att julgodiset kommer smaka så mycket bättre om vi håller tillbaka nu innan jul. Eller d va märtas teori, jag vill bara sluta ligga halvt medvetslös så fort ja äter godis. Inte hälsosamt på nått vis.

Idag rullade ögonen nått ovanligt mycket på bussen och jag hade inte alls kontroll över kroppen, den la bara av och vägrade vakna. Hur som helst tog jag mig fram även idag och idag har ja färgat utväxten på en kund, rullat permanent, tränat frisyrer osv. Efter hackås drog ja till gymmet och tränade och lyckades hinna med bussen den här gången. Mer har jag inte hunnit med idag.

Ledig
imorgon vilket måste vara understruket tillsammans med, sovmorgon. Hade tänkt gymma imorgon med och ta det lugnt innan idolfinalen som blir med sävelid vilket kommer bli kämpigt, inget gott gott till idol?! Skandal. Det gör ont men ja ska klara det. Men nu har ja druckit min nyponsoppa och knaprat mina skorpor så nu blir d BBT(Big bang theory) förmodligen hela natten. En sak värd att notera bara.. nato skällde mig just hårt i mitt högra öra för han ville äta upp min kanin, och det dunkar fortfarande.
Godnatt!
(Grattis till ek som tog körkort aldeless nyss förresten!)

Kommentarer
Postat av: Ek

Tack min söta lilla Dr phil! <3

2010-12-10 @ 01:03:18
Postat av: Maritha

Man blir ju lite rädd att det ska bli som när du va liten med nyponsoppan....då jag fick ljuga och säga att dom slutat sålt den på affärerna!! =)

Lyllos dej som har sovmorgon,det tänker jag oxå ha(om jag inte måste ut me hunden såklart?) =(



Puss å kram min unga dam

2010-12-10 @ 11:24:37
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Maritha

....ja sovmorgon på lördag alltså....=)skrev visst inte det

2010-12-10 @ 11:25:52
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0