klipp klipp.

Idag sov ja till ett, Jennifer och Ida kom klockan två och ja klippte först jennifer och sen ida. Tog för första gången på länge ett före och efter kort på jennifers klippning men tog endast efterbilden på Idas. När jag hade klippt klart dom städade jag ihop rummet och damsög allt hår innan jag åt en snabbis och fortsatte med mammas hår. Det tog ett bra tag och mycket hår försvann den här gången vilket är bra då det tar ett tag till innan ja ska klippa de tjockas håret igen. Nu är klockan halv sju och jag har just damsugit klart allt hår från mamma och ska snart hoppa i duschen och umgås med märta efter det.

Här är bilderna sen idag. Kameran dog när ja skulle ta kort på mammas hår så d blir bara bilder från jennifer och ida.

Jennifer före.

Jennifer efter.

Före.

Efter.

Ida efter.


Nu blir det duschen!
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0