"Du är som en alkoholist nichole..

.." Jag dricker inte, jag bara smuttar!" välvalda ord av märta.

Idag var sista dagen på salongen för i år(blir aldrig less på det talsättet) och det känns otroligt skönt att slippa pendla med buss varje dag men samtidigt tråkigt att inte vara där, men lovet tackar ja inte nej till. Annica gav mig även en liten julklapp vilket ja blev så himla glad över då det var färg shampo, balsam och värmeskydd, det behövdes verkligen och min lilla julklapp till hon och Kajsa(hennes dotter) kändes fruktansvart fjuttig helt plötsligt. Men men jag tog en senare buss hem från hackås då ja blev kvar lite längre, hoppade av och växlade mina 20 kr till femmor, tog bussen hem till pappa, skulle sola, fanns ingen soltid(vilket nästan aldrig händer) så det blev en tid imorgon vid sex sju tiden istället. Resten av dagen har ja tillbringat i soffan hemma hos pappa med märta vilket var lika trevligt som alltid och sen skjutsade pappa hem mig så ja inte skulle dö av kylan och nu sitter ja här med handduk på huvudet och ska hämta lite juice och kolla på hannah montana.

Nu har ja äntligen lov!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Mäh....din present va ju inte fjuttig,den va ju hemmagjord av världens bästa mamma!!! =)

2010-12-22 @ 12:08:32
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0