Äntligen!

äntligen tog jag mig orken att hämta min halsduk hos pappa eftersom ja sköt upp d igår lite grann, har varit utan den i snart två veckor och jag har saknat den så. Det är inte bara en halsduk, de är en halsduk som kan fällas ut och användas som täcke om du vill ta dig en tupplur någonstans men inte orkar räcka dig efter filten, och där ligger den lindad runt din hals, redo att användas, helt perfekt. Skönt att ha den tillbaka.

Idag va vi som sagt på ålderdomshemmet i hackås och Annica klippte litte gubbar och gummor, jag fick ta bussen hem efter två timmar så ja stack och gymmade sen hämtade ja halsduken hos pappa. Det jag hade i tankarna när ja gick innanför dörren hos pappa var, "okej, gå bara in, säg hej, hämta halsduken, gå hem och gör allt jävla skolarbete som jag ligger efter med nu när jag har tid!" Jag gick in och två timmar senare tog ja snålskjuts hem med mamma som hade vare på coop och ytterligare två timmar senare är jag påväg in till duschen, inget skolarbete gjort här inte.

Älskar förresten den här bilden på mamma och kusinen william.


Jag har träningsbyxorna uppe i knävecken för tillfället så man tydligt kan ana mina knallröda, torra, sönder kliade ben och händerna är så torra så man kan tro att mina händer fyller 90 nu i januari. Nu ska jag hoppa in i duschen medan den är ledig och sen blir det mer avsnitt av hannah montana, big bang theory? eller kanske en film?
Hadé!

Kommentarer
Postat av: Mamma

ÅHHHH gosiga bebis!! Fasters lilla goding! =)



Kolla INTE på BBT....då vaknar jag bara av att du skrattar ihjäl dej inatt!!! Mammas knas-floffy-bärta! ;o)

2010-12-14 @ 22:10:36
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0